"Auto-Gaz-Centrum"

ul. Chorzowska 11a, 26-630 Radom tel. +48 (48) 322 27 27 tel. +48 (48) 322 27 20
Strona Internetowa: http://www.agcentrum.com.pl  Wyświetlono: 12445
  • Compact

    .
    Compact

    Compact jest najnowszym produktem oferowanym przez firmę Auto-Gaz Centrum. Jest to innowacyjny i zaawansowany technologicznie sterownik LPG. Compact wyposażony został w najnowszej generacji procesor, dzięki czemu po zamontowaniu i kalibracji jest o­n w pełni kompatybilny z silnikiem samochodowym. Sterownik Compact posiada zaawansowaną funkcję AAS (Automatic Adjustment System), która zapewnia bezbłędną i płynną pracę silnika. Mała i funkcjonalna obudowa sterownika pozwala na szybki montaż w każdym samochodzie. COMPACT dedykowany jest do samochodów zasilanych benzyną z silnikiem 4cylindrowym. Dzięki zintegrowanemu czujnikowi ciśnienia i podciśnienia,ograniczona została do minimum liczba wymaganych połączeń. Bardzo ważną cechą sterownika COMPACT jest możliwość odczytu obrotów z wtryskiwaczy oraz regulacji czułości sygnału obrotowego.Sterownik wyposażony został również w intuicyjny interfejs użytkownika oraz funkcję automatycznego wykrywania portu komunikacyjnego. Dodatkowo zaprojektowano specjalną opcję (zubażanie)przeznaczoną dla samochodów marki Mazda. COMPACT jest łatwy w użytkowaniu dzięki funkcjom Easy Start(ES) oraz funkcji Autoadaptacja- odpowiedzialnej min. za błyskawiczne korekcje. Dodatkowo opracowano funkcję Double Memory odpowiedzialną za bezpieczne aktualizacje oprogramowania (Compact Setup).Dla wygody użytkowników zaprojektowano wielofunkcyjny, a jednocześnie łatwy w obsłudze przełącznik. Dodatkowy komfort jazdy zapewnia również zoptymalizowany system podgrzewania wtryskiwaczy. Sterownik COMPACT spełnia standardy systemu diagnostyki pokładowej OBDII / EOBD.

  • Zenit

    .
    Zenit

    Najbardziej znanym produktem Auto-Gaz Centrum obecnym na rynku jest system sekwencyjnego wtrysku gazu LPG i CNG - "ZENIT". Nowy sterownik wtrysku gazu jest rozbudowanym i zaawansowanym systemem sterowania który zastał opracowany w firmie Auto Gaz Centrum. Naszym głównym założeniem było wykonanie kroku w stronę nowoczesnych, sekwencyjnych systemów sterowania wtryskiem gazu przystosowanych do wymagań zarówno najnowszych samochodów jak i nieco starszych rozwiązań. Opracowaliśmy sterownik, który może właściwie pracować z każdym wielopunktowym wtryskiem benzyny zapewniając poprawność pracy tego systemu oraz skuteczność systemu gazowego. Najważniejsze zmiany względem poprzednich systemów, wprowadzone w sterowniku ZENIT to: * sekwencyjne przełączanie z benzyny na gaz czyli załączanie poszczególnych wtryskiwaczy gazowych indywidualnie. * funkcja "Max Power" - przełączenie z gazu na benzynę po przekroczeniu zadanej prędkości obrotowej silnika oraz automatyczny powrót do zasilania gazowego po spadku obrotów. * możliwość odłączania bądź załączania pojedynczych wtryskiwaczy benzynowych i gazowych, co pozwala na dokładną weryfikację stanu wtryskiwaczy gazowych, zacinania się, zawieszania, niedokładnego dawkowania. * możliwość kalibracji sytemu na podstawie obciążenia silnika w funkcji prędkości obrotowej . Pozwala to na stworzenie punktów kalibracyjnych mapy gazowej dokładnie odpowiadających charakterystyce wtryskiwaczy benzynowych. * proste i dobrze znane menu oraz takie same procedury regulacyjne i obsługowe jak w poprzednich systemach. * montażysta z poziomu własnego komputera PC ma możliwość zaktualizowania oprogramowania centrali i uzyskania w ten sposób nowej funkcjonalności.

  • Sirocco

    .
    Sirocco

    Sekwencyjny System Wtrysku Sirocco przeznaczony jest do samochodów z wielopunktowym wtryskiem benzyny wyposażonych w katalizator i sondę lambda oraz system diagnostyki pokładowej OBD. Należy do najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów wykorzystujących do określenia dawki gazu czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych. To na jego podstawie jednostka sterująca oblicza w czasie rzeczywistym czas otwarcia wtryskiwaczy gazowych (oddzielnie dla każdego cylindra) uwzględniając dodatkowo właściwości paliwa gazowego oraz jego aktualne parametry (temperaturę i ciśnienie). Sterownik samoczynnie przełącza auto na zasilanie gazowe po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury. Zapewnia również automatyczny powrót na zasilanie benzyną w przypadku wyczerpania się gazu w butli (sygnalizowany dźwiękowo). Może współpracować z ośmioma sekcjami wtryskiwaczy benzynowych. Pracuje także prawidłowo w samochodach z rozwiązaniami pośrednimi (półsekwencja) ponieważ każdy kanał pracuje niezależnie.

  • Hamownia i chiptunig

    .
    Hamownia i chiptunig

    Nasza firma, jako jedna z nielicznych, posiada hamownię podwoziową, która przystosowana jest do pomiarów mocy i momentu obrotowego szerokiej gamy pojazdów. Przeprowadzamy badania samochodów z napędem na jedną oś oraz z napędem na cztery koła, a od zeszłego roku wykonujemy również pomiary mocy i momentu obrotowego motocykli. Badania przeprowadzane są na stanowisku wyposażonym w wydatne dmuchawy do chłodzenia silnika, efektywny wyciąg spalin, testery diagnostyczne i pięciogazowy analizator spalin. Hamownia posiada specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające symulowanie warunków panujących na drodze. Specjalizujemy się w kalibracji i dostrajaniu najnowszych wtryskowych systemów gazowych, takich jak Zenit, Sirocco i Prins. Posiadamy najnowsze oprogramowanie sterujące tymi układami. We współpracy ze znanymi firmami tuningowymi, przeprowadzamy modyfikację oprogramowania w silnikachturbodoładowanych (tzw. chiptuning). Oferujemy możliwość rezerwacji i wynajęcia stanowiska na określony czas. Stosujemy zniżki dla klubów tuningowych i stałych klientów.

  • AL 700 800

    .
    AL 700 800

    * ądź klimatyzacji lub zubożenia mieszanki w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy. Ta ostatnia możliwość jest szczególnie ważna gdyż minimalizuje ryzyko powrotu płomienia. * zmiana zakresu pracy atuatora, zależnie od pojemności silnika. - dla małych pojemności zalecana jest regulacja ,,Krótka” (automatycznie następuje przełączania na małą szybkość pracy atuatora) czyli mały zakres pracy atuatora. - "Długa" zalecana jest do silników o dużej pojemności, automatycznie układ przestawia się na maksymalną szybkość pracy atuatora. - " Normalna" to typowy dla średnich pojemności silników zakres pracy atuatora. * ustalenie progu pracy sondy lambda. Próg ten dla benzyny wynosi ok. 0,4 V. W przypadku zasilania gazowego zalecane jest utrzymanie bogatszej mieszanki, czyli progu ok. 0,5 V. Jest to dla sterownika wartość graniczna, od której w górę występuje mieszanka bogata a w dół mieszanka uboga. Przesuwając ten próg zmieniamy mieszankę, jaką będzie sterował AL-700.

  • Razmus Plus

    .
    Razmus Plus

    AF 800 Razmus Plus to programowany układ sterujący składem mieszanki gazowo-powietrznej przeznaczony do samochodów z katalizatorem i sondą lambda. Zawiera w jednej obudowie trzy elementy: przełącznik rodzaju paliwa, urządzenie sterujące składem mieszanki oraz emulator wtryskiwaczy benzynowych. Pozwala w sposób scentralizowany zarządzać działaniem całej instalacji. Dostępny jest w trzech wersjach: - Razmus Plus M4 z emulatorem 4-kanałowym - Razmus Plus M6 z emulatorem 6-kanałowym - Razmus Plus S bez emulatora Razmus AF800 oferuje instalatorowi: * możliwość współpracy z kilkoma rodzajami sond lambda, np. 0-1V, 0,8-1,6V, 0-5V, * wbudowany emulator sondy lambda z kilkoma rodzajami emulacji m.in. masa, obwód otwarty, fala prostokątna konstruowana, * możliwość ustalenia progu sondy lambda oraz czasu opóźnienia odczytu po przejściu na zasilanie gazowe, * możliwość ciągłej autoadaptacji systemu, * regulacja prędkości pracy silniczka krokowego (zamknięcie, otwarcie) oddzielnie dla biegu jałowego i wysokich obrotów, * wzbogacenie mieszanki przy wychodzeniu z biegu jałowego i podczas przyspieszania, * funkcję CUT-OFF, * emulator wtryskiwaczy benzynowych z regulowanym czasem nakładania paliw, * zliczanie czasu pracy na gazie, możliwość zapisania w sterowniku numeru rejestracyjnego samochodu oraz daty montażu. Razmus AF800 dla użytkownika samochodu to: * system gwarantujący utrzymanie wymaganych przez silnik parametrów pracy w pełnym zakresie zmiennych obciążeń, * ergonomiczny panel sterujący ze wskazaniem poziomu gazu w zbiorniku, * automatyczne przełączanie na zasilanie gazowe po osiągnięciu wymaganej temperatury, * automatyczne przełączenie na benzynę po osiągnięciu maksymalnych obrotów, * możliwość awaryjnego uruchomienia silnika na gazie

  • ZESTAWY INSTALACJI GAZOWYCH

    .
    ZESTAWY INSTALACJI GAZOWYCH

    .

  • Elementy do zamiennego stosowania - REDUKTORY

    .
    Elementy do zamiennego stosowania - REDUKTORY

    .

  • Elektrozawory

    .
    Elektrozawory

    .

  • Filtry

    .
    Filtry

    .

  • Elektronika

    .
    Elektronika

    .

  • Miksery i akcesoria do mikserów

    .
    Miksery i akcesoria do mikserów

    .

  • Przewody do instalacji

    .
    Przewody do instalacji

    .

  • Łączniki

    .
    Łączniki

    .

  • Wielozawory, zbiorniki, akcesoria uzupełniające

    .

    .

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Dotacje na Innowacje.
©2014 Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: nFinity.pl