Wynik wyszukiwania 20 z 20

  • Urządzenia hakowe i bramowe MULTILIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Dzięki zamontowaniu urządzenia hakowego ciężarówka staje się systemem wymiennych nadwozi. Na jednym podwoziu może być kontener do przewozu materiałów sypkich, cysterna, warsztat mechaniczny, kontener mieszkalny, szpital, piaskarka, prasokontener. Większość naszych klientów to firmy zajmujące się pozyskiwaniem złomu, firmy komunalne, Wojsko, Straż Pożarna Podstawowym założeniem jakie przyjęto w procesie projektowania, a następnie wykonania urządzeń hakowych było osiągnięcie najwyższych parametrów użytkowych i jakościowych oraz zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa pracy. Jedną z cech wyróżniających hakowce tej marki jest elektryczny system sterowania, bardziej odporny na uszkodzenia i zużycie, jest również bardziej niezawodny i łatwiejszy do zdiagnozowania niż układy pneumatyczne. Zabezpieczenie systemu przed wykonaniem niewłaściwego ruchu oraz prawidłowe zabezpieczenie ładunku to pełna kontrola pracy i zdecydowanie zwiększone bezpieczeństwo.

  • Wózki widłowe podwieszane MOFFETTI

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Wózki widłowe podwieszane do pojazdów są z powodzeniem stosowane od ponad 35 lat. Napędzane własnym silnikiem spalinowym pozwalają przewoźnikowi na załadunek i rozładunek pojazdu niezależnie od miejsca i czasu, a przede wszystkim bez oczekiwania na dodatkowy środek przeładunkowy. Wózki są wyposażone w silniki wysokoprężne o mocy do 50 KM napędzającymi pompę układu hydraulicznego. Koła poruszane są silnikami hydraulicznymi zamontowanymi przy kole. Napędzane może być jedno lub trzy koła. Skręcane pod dużym kątem przednie koła umożliwiają praktycznie jazdę w każdym kierunku, jest to szczególnie ważne przy załadunku i rozładunku długich ładunków.

  • Żurawie hydrauliczne HIAB

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    To żurawie ogólnego zastosowania montowane na podwoziach samochodowych używane przez klientów w wielu branżach : sprzedaż materiałów budowlanych, budowa dróg, energetyka, remonty wysokich budynków i mostów, transport elementów gabarytowych, segregacja odpadów. HIAB pierwszy na świecie producent tego typu urządzeń pozostaje liderem aż do dnia dzisiejszego. Przy wprowadzeniu na rynek nowej serii żurawi nazwanej XS producent opatentował ponad 20 nowatorskich rozwiązań.

  • Wózki widłowe podwieszane MOFFETTI

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Wózki widłowe podwieszane do pojazdów są z powodzeniem stosowane od ponad 35 lat. Napędzane własnym silnikiem spalinowym pozwalają przewoźnikowi na załadunek i rozładunek pojazdu niezależnie od miejsca i czasu, a przede wszystkim bez oczekiwania na dodatkowy środek przeładunkowy. Wózki są wyposażone w silniki wysokoprężne o mocy do 50 KM napędzającymi pompę układu hydraulicznego. Koła poruszane są silnikami hydraulicznymi zamontowanymi przy kole. Napędzane może być jedno lub trzy koła. Skręcane pod dużym kątem przednie koła umożliwiają praktycznie jazdę w każdym kierunku, jest to szczególnie ważne przy załadunku i rozładunku długich ładunków.

  • Żurawie przemysłowe JONSERED i LOGLIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Są to urządzenia przeznaczone do pracy z materiałami które nie koniecznie wymagają troski o to żeby nie zostało uszkodzone podczas przeładunku za to ważna jest ilość przeładowanego materiału i czas. Często te żurawie są montowane na stałe do przeładunku na bazie i pracują ciągle przez wiele godzin. Określenie żurawie leśne i przemysłowe oznacza, że żurawie te są używane nie tylko jako środki do załadunku i rozładunku drewna, montowane na samochodach wywozowych, ale także i w innych działach gospodarki np. montowane stacjonarnie na liniach technologicznych lub przy przeładunkach złomu. Ogólnie można stwierdzić, że żurawie leśne i przemysłowe są stosowane wszędzie tam gdzie wymagana jest duża intensywność pracy. Wymagania te mają wpływ na konstrukcję żurawi co uwidacznia się ich wymiarami i masą w porównaniu do żurawi ogólnego stosowania tej samej klasy udźwigu. Wszystkie żurawie leśne i przemysłowe są standardowo wyposażone w tzw. piątą i szóstą funkcję umożliwiającą sterowanie osprzętem roboczym, najczęściej głowicą obrotową i chwytakiem.

  • Urządzenia hakowe i bramowe MULTILIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Dzięki zamontowaniu urządzenia hakowego ciężarówka staje się systemem wymiennych nadwozi. Na jednym podwoziu może być kontener do przewozu materiałów sypkich, cysterna, warsztat mechaniczny, kontener mieszkalny, szpital, piaskarka, prasokontener. Większość naszych klientów to firmy zajmujące się pozyskiwaniem złomu, firmy komunalne, Wojsko, Straż Pożarna Podstawowym założeniem jakie przyjęto w procesie projektowania, a następnie wykonania urządzeń hakowych było osiągnięcie najwyższych parametrów użytkowych i jakościowych oraz zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa pracy. Jedną z cech wyróżniających hakowce tej marki jest elektryczny system sterowania, bardziej odporny na uszkodzenia i zużycie, jest również bardziej niezawodny i łatwiejszy do zdiagnozowania niż układy pneumatyczne. Zabezpieczenie systemu przed wykonaniem niewłaściwego ruchu oraz prawidłowe zabezpieczenie ładunku to pełna kontrola pracy i zdecydowanie zwiększone bezpieczeństwo.

  • Urządzenia hakowe i bramowe MULTILIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Dzięki zamontowaniu urządzenia hakowego ciężarówka staje się systemem wymiennych nadwozi. Na jednym podwoziu może być kontener do przewozu materiałów sypkich, cysterna, warsztat mechaniczny, kontener mieszkalny, szpital, piaskarka, prasokontener. Większość naszych klientów to firmy zajmujące się pozyskiwaniem złomu, firmy komunalne, Wojsko, Straż Pożarna Podstawowym założeniem jakie przyjęto w procesie projektowania, a następnie wykonania urządzeń hakowych było osiągnięcie najwyższych parametrów użytkowych i jakościowych oraz zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa pracy. Jedną z cech wyróżniających hakowce tej marki jest elektryczny system sterowania, bardziej odporny na uszkodzenia i zużycie, jest również bardziej niezawodny i łatwiejszy do zdiagnozowania niż układy pneumatyczne. Zabezpieczenie systemu przed wykonaniem niewłaściwego ruchu oraz prawidłowe zabezpieczenie ładunku to pełna kontrola pracy i zdecydowanie zwiększone bezpieczeństwo.

  • Urządzenia hakowe i bramowe MULTILIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Dzięki zamontowaniu urządzenia hakowego ciężarówka staje się systemem wymiennych nadwozi. Na jednym podwoziu może być kontener do przewozu materiałów sypkich, cysterna, warsztat mechaniczny, kontener mieszkalny, szpital, piaskarka, prasokontener. Większość naszych klientów to firmy zajmujące się pozyskiwaniem złomu, firmy komunalne, Wojsko, Straż Pożarna Podstawowym założeniem jakie przyjęto w procesie projektowania, a następnie wykonania urządzeń hakowych było osiągnięcie najwyższych parametrów użytkowych i jakościowych oraz zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa pracy. Jedną z cech wyróżniających hakowce tej marki jest elektryczny system sterowania, bardziej odporny na uszkodzenia i zużycie, jest również bardziej niezawodny i łatwiejszy do zdiagnozowania niż układy pneumatyczne. Zabezpieczenie systemu przed wykonaniem niewłaściwego ruchu oraz prawidłowe zabezpieczenie ładunku to pełna kontrola pracy i zdecydowanie zwiększone bezpieczeństwo.

  • Tylne burty załadunkowe ZEPRO

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Urządzenia tego typu są stosowane najczęściej przez klientów zajmujących się spedycją wszelkiego rodzaju produktów i dystrybucją do drobnych odbiorców. Dzięki tego typu urządzeniom można rozładować samochód pełen drobnych, lekkich paczek czy ciężkich palet w miejscu, które zupełnie nie jest do tego przygotowane. W swojej ofercie ZEPRO posiada podesty w szerokiej gamie udźwigu oraz wiele modeli do przeróżnych zastosowań. Oferujemy podnośniki standardowe, zamykane za tyłem pojazdu o udźwigach od 450 kg do 2500 kg, windy typu sliders chowane poziomo pod tylnym zwisem samochodu o udźwigu od 1500 kg do 2500 kg oraz windy do naczep. Szeroka gama produktów ZEPRO sprawia, że możliwe jest dobranie windy do każdego podwozia. Różnorodność platform sprawia, że każdy znajdzie rozmiar i typ szczególny dla swoich zastosowań. Praca z produktami ZEPRO sprawia iż załadunek i rozładunek staje się prostszy i mniej uciążliwy. Życzymy sobie i naszym klientom aby nasze produkty jak najdłużej wspomagały pracę transportowców przyczyniając się do naszego wspólnego rozwoju.

  • Wózki widłowe podwieszane MOFFETTI

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Wózki widłowe podwieszane do pojazdów są z powodzeniem stosowane od ponad 35 lat. Napędzane własnym silnikiem spalinowym pozwalają przewoźnikowi na załadunek i rozładunek pojazdu niezależnie od miejsca i czasu, a przede wszystkim bez oczekiwania na dodatkowy środek przeładunkowy. Wózki są wyposażone w silniki wysokoprężne o mocy do 50 KM napędzającymi pompę układu hydraulicznego. Koła poruszane są silnikami hydraulicznymi zamontowanymi przy kole. Napędzane może być jedno lub trzy koła. Skręcane pod dużym kątem przednie koła umożliwiają praktycznie jazdę w każdym kierunku, jest to szczególnie ważne przy załadunku i rozładunku długich ładunków.

  • Tylne burty załadunkowe ZEPRO

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Urządzenia tego typu są stosowane najczęściej przez klientów zajmujących się spedycją wszelkiego rodzaju produktów i dystrybucją do drobnych odbiorców. Dzięki tego typu urządzeniom można rozładować samochód pełen drobnych, lekkich paczek czy ciężkich palet w miejscu, które zupełnie nie jest do tego przygotowane. W swojej ofercie ZEPRO posiada podesty w szerokiej gamie udźwigu oraz wiele modeli do przeróżnych zastosowań. Oferujemy podnośniki standardowe, zamykane za tyłem pojazdu o udźwigach od 450 kg do 2500 kg, windy typu sliders chowane poziomo pod tylnym zwisem samochodu o udźwigu od 1500 kg do 2500 kg oraz windy do naczep. Szeroka gama produktów ZEPRO sprawia, że możliwe jest dobranie windy do każdego podwozia. Różnorodność platform sprawia, że każdy znajdzie rozmiar i typ szczególny dla swoich zastosowań. Praca z produktami ZEPRO sprawia iż załadunek i rozładunek staje się prostszy i mniej uciążliwy. Życzymy sobie i naszym klientom aby nasze produkty jak najdłużej wspomagały pracę transportowców przyczyniając się do naszego wspólnego rozwoju.

  • Wózki widłowe podwieszane MOFFETTI

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Wózki widłowe podwieszane do pojazdów są z powodzeniem stosowane od ponad 35 lat. Napędzane własnym silnikiem spalinowym pozwalają przewoźnikowi na załadunek i rozładunek pojazdu niezależnie od miejsca i czasu, a przede wszystkim bez oczekiwania na dodatkowy środek przeładunkowy. Wózki są wyposażone w silniki wysokoprężne o mocy do 50 KM napędzającymi pompę układu hydraulicznego. Koła poruszane są silnikami hydraulicznymi zamontowanymi przy kole. Napędzane może być jedno lub trzy koła. Skręcane pod dużym kątem przednie koła umożliwiają praktycznie jazdę w każdym kierunku, jest to szczególnie ważne przy załadunku i rozładunku długich ładunków.

  • Żurawie hydrauliczne HIAB

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    To żurawie ogólnego zastosowania montowane na podwoziach samochodowych używane przez klientów w wielu branżach : sprzedaż materiałów budowlanych, budowa dróg, energetyka, remonty wysokich budynków i mostów, transport elementów gabarytowych, segregacja odpadów. HIAB pierwszy na świecie producent tego typu urządzeń pozostaje liderem aż do dnia dzisiejszego. Przy wprowadzeniu na rynek nowej serii żurawi nazwanej XS producent opatentował ponad 20 nowatorskich rozwiązań.

  • Żurawie przemysłowe JONSERED i LOGLIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Są to urządzenia przeznaczone do pracy z materiałami które nie koniecznie wymagają troski o to żeby nie zostało uszkodzone podczas przeładunku za to ważna jest ilość przeładowanego materiału i czas. Często te żurawie są montowane na stałe do przeładunku na bazie i pracują ciągle przez wiele godzin. Określenie żurawie leśne i przemysłowe oznacza, że żurawie te są używane nie tylko jako środki do załadunku i rozładunku drewna, montowane na samochodach wywozowych, ale także i w innych działach gospodarki np. montowane stacjonarnie na liniach technologicznych lub przy przeładunkach złomu. Ogólnie można stwierdzić, że żurawie leśne i przemysłowe są stosowane wszędzie tam gdzie wymagana jest duża intensywność pracy. Wymagania te mają wpływ na konstrukcję żurawi co uwidacznia się ich wymiarami i masą w porównaniu do żurawi ogólnego stosowania tej samej klasy udźwigu. Wszystkie żurawie leśne i przemysłowe są standardowo wyposażone w tzw. piątą i szóstą funkcję umożliwiającą sterowanie osprzętem roboczym, najczęściej głowicą obrotową i chwytakiem.

  • Tylne burty załadunkowe ZEPRO

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Urządzenia tego typu są stosowane najczęściej przez klientów zajmujących się spedycją wszelkiego rodzaju produktów i dystrybucją do drobnych odbiorców. Dzięki tego typu urządzeniom można rozładować samochód pełen drobnych, lekkich paczek czy ciężkich palet w miejscu, które zupełnie nie jest do tego przygotowane. W swojej ofercie ZEPRO posiada podesty w szerokiej gamie udźwigu oraz wiele modeli do przeróżnych zastosowań. Oferujemy podnośniki standardowe, zamykane za tyłem pojazdu o udźwigach od 450 kg do 2500 kg, windy typu sliders chowane poziomo pod tylnym zwisem samochodu o udźwigu od 1500 kg do 2500 kg oraz windy do naczep. Szeroka gama produktów ZEPRO sprawia, że możliwe jest dobranie windy do każdego podwozia. Różnorodność platform sprawia, że każdy znajdzie rozmiar i typ szczególny dla swoich zastosowań. Praca z produktami ZEPRO sprawia iż załadunek i rozładunek staje się prostszy i mniej uciążliwy. Życzymy sobie i naszym klientom aby nasze produkty jak najdłużej wspomagały pracę transportowców przyczyniając się do naszego wspólnego rozwoju.

  • Żurawie przemysłowe JONSERED i LOGLIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Są to urządzenia przeznaczone do pracy z materiałami które nie koniecznie wymagają troski o to żeby nie zostało uszkodzone podczas przeładunku za to ważna jest ilość przeładowanego materiału i czas. Często te żurawie są montowane na stałe do przeładunku na bazie i pracują ciągle przez wiele godzin. Określenie żurawie leśne i przemysłowe oznacza, że żurawie te są używane nie tylko jako środki do załadunku i rozładunku drewna, montowane na samochodach wywozowych, ale także i w innych działach gospodarki np. montowane stacjonarnie na liniach technologicznych lub przy przeładunkach złomu. Ogólnie można stwierdzić, że żurawie leśne i przemysłowe są stosowane wszędzie tam gdzie wymagana jest duża intensywność pracy. Wymagania te mają wpływ na konstrukcję żurawi co uwidacznia się ich wymiarami i masą w porównaniu do żurawi ogólnego stosowania tej samej klasy udźwigu. Wszystkie żurawie leśne i przemysłowe są standardowo wyposażone w tzw. piątą i szóstą funkcję umożliwiającą sterowanie osprzętem roboczym, najczęściej głowicą obrotową i chwytakiem.

  • Żurawie hydrauliczne HIAB

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    To żurawie ogólnego zastosowania montowane na podwoziach samochodowych używane przez klientów w wielu branżach : sprzedaż materiałów budowlanych, budowa dróg, energetyka, remonty wysokich budynków i mostów, transport elementów gabarytowych, segregacja odpadów. HIAB pierwszy na świecie producent tego typu urządzeń pozostaje liderem aż do dnia dzisiejszego. Przy wprowadzeniu na rynek nowej serii żurawi nazwanej XS producent opatentował ponad 20 nowatorskich rozwiązań.

  • Żurawie hydrauliczne HIAB

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    To żurawie ogólnego zastosowania montowane na podwoziach samochodowych używane przez klientów w wielu branżach : sprzedaż materiałów budowlanych, budowa dróg, energetyka, remonty wysokich budynków i mostów, transport elementów gabarytowych, segregacja odpadów. HIAB pierwszy na świecie producent tego typu urządzeń pozostaje liderem aż do dnia dzisiejszego. Przy wprowadzeniu na rynek nowej serii żurawi nazwanej XS producent opatentował ponad 20 nowatorskich rozwiązań.

  • Żurawie przemysłowe JONSERED i LOGLIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Są to urządzenia przeznaczone do pracy z materiałami które nie koniecznie wymagają troski o to żeby nie zostało uszkodzone podczas przeładunku za to ważna jest ilość przeładowanego materiału i czas. Często te żurawie są montowane na stałe do przeładunku na bazie i pracują ciągle przez wiele godzin. Określenie żurawie leśne i przemysłowe oznacza, że żurawie te są używane nie tylko jako środki do załadunku i rozładunku drewna, montowane na samochodach wywozowych, ale także i w innych działach gospodarki np. montowane stacjonarnie na liniach technologicznych lub przy przeładunkach złomu. Ogólnie można stwierdzić, że żurawie leśne i przemysłowe są stosowane wszędzie tam gdzie wymagana jest duża intensywność pracy. Wymagania te mają wpływ na konstrukcję żurawi co uwidacznia się ich wymiarami i masą w porównaniu do żurawi ogólnego stosowania tej samej klasy udźwigu. Wszystkie żurawie leśne i przemysłowe są standardowo wyposażone w tzw. piątą i szóstą funkcję umożliwiającą sterowanie osprzętem roboczym, najczęściej głowicą obrotową i chwytakiem.

  • Tylne burty załadunkowe ZEPRO

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Urządzenia tego typu są stosowane najczęściej przez klientów zajmujących się spedycją wszelkiego rodzaju produktów i dystrybucją do drobnych odbiorców. Dzięki tego typu urządzeniom można rozładować samochód pełen drobnych, lekkich paczek czy ciężkich palet w miejscu, które zupełnie nie jest do tego przygotowane. W swojej ofercie ZEPRO posiada podesty w szerokiej gamie udźwigu oraz wiele modeli do przeróżnych zastosowań. Oferujemy podnośniki standardowe, zamykane za tyłem pojazdu o udźwigach od 450 kg do 2500 kg, windy typu sliders chowane poziomo pod tylnym zwisem samochodu o udźwigu od 1500 kg do 2500 kg oraz windy do naczep. Szeroka gama produktów ZEPRO sprawia, że możliwe jest dobranie windy do każdego podwozia. Różnorodność platform sprawia, że każdy znajdzie rozmiar i typ szczególny dla swoich zastosowań. Praca z produktami ZEPRO sprawia iż załadunek i rozładunek staje się prostszy i mniej uciążliwy. Życzymy sobie i naszym klientom aby nasze produkty jak najdłużej wspomagały pracę transportowców przyczyniając się do naszego wspólnego rozwoju.

Znaleziono w branżach

Znaleziono w miastach

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Dotacje na Innowacje.
©2014 Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: nFinity.pl