Wynik wyszukiwania 13 z 13

  • Żurawie hydrauliczne HIAB

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    To żurawie ogólnego zastosowania montowane na podwoziach samochodowych używane przez klientów w wielu branżach : sprzedaż materiałów budowlanych, budowa dróg, energetyka, remonty wysokich budynków i mostów, transport elementów gabarytowych, segregacja odpadów. HIAB pierwszy na świecie producent tego typu urządzeń pozostaje liderem aż do dnia dzisiejszego. Przy wprowadzeniu na rynek nowej serii żurawi nazwanej XS producent opatentował ponad 20 nowatorskich rozwiązań.

  • Tylne burty załadunkowe ZEPRO

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Urządzenia tego typu są stosowane najczęściej przez klientów zajmujących się spedycją wszelkiego rodzaju produktów i dystrybucją do drobnych odbiorców. Dzięki tego typu urządzeniom można rozładować samochód pełen drobnych, lekkich paczek czy ciężkich palet w miejscu, które zupełnie nie jest do tego przygotowane. W swojej ofercie ZEPRO posiada podesty w szerokiej gamie udźwigu oraz wiele modeli do przeróżnych zastosowań. Oferujemy podnośniki standardowe, zamykane za tyłem pojazdu o udźwigach od 450 kg do 2500 kg, windy typu sliders chowane poziomo pod tylnym zwisem samochodu o udźwigu od 1500 kg do 2500 kg oraz windy do naczep. Szeroka gama produktów ZEPRO sprawia, że możliwe jest dobranie windy do każdego podwozia. Różnorodność platform sprawia, że każdy znajdzie rozmiar i typ szczególny dla swoich zastosowań. Praca z produktami ZEPRO sprawia iż załadunek i rozładunek staje się prostszy i mniej uciążliwy. Życzymy sobie i naszym klientom aby nasze produkty jak najdłużej wspomagały pracę transportowców przyczyniając się do naszego wspólnego rozwoju.

  • Żurawie przemysłowe JONSERED i LOGLIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Są to urządzenia przeznaczone do pracy z materiałami które nie koniecznie wymagają troski o to żeby nie zostało uszkodzone podczas przeładunku za to ważna jest ilość przeładowanego materiału i czas. Często te żurawie są montowane na stałe do przeładunku na bazie i pracują ciągle przez wiele godzin. Określenie żurawie leśne i przemysłowe oznacza, że żurawie te są używane nie tylko jako środki do załadunku i rozładunku drewna, montowane na samochodach wywozowych, ale także i w innych działach gospodarki np. montowane stacjonarnie na liniach technologicznych lub przy przeładunkach złomu. Ogólnie można stwierdzić, że żurawie leśne i przemysłowe są stosowane wszędzie tam gdzie wymagana jest duża intensywność pracy. Wymagania te mają wpływ na konstrukcję żurawi co uwidacznia się ich wymiarami i masą w porównaniu do żurawi ogólnego stosowania tej samej klasy udźwigu. Wszystkie żurawie leśne i przemysłowe są standardowo wyposażone w tzw. piątą i szóstą funkcję umożliwiającą sterowanie osprzętem roboczym, najczęściej głowicą obrotową i chwytakiem.

  • Żurawie przejezdne typu ZPEC

    ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków

    Żurawie przejezdne typu ZPEC oferowane przez PROMAG S.A. służą do: * podnoszenia ciężkich przedmiotów np. w zakładach produkcyjnych i warsztatach * do wyciągania silników z samochodów * do rozładunku małych samochodów * do obsługi maszyn Zalety żurawi tupu ZPEC: * niewielkie wymiary i waga * możliwość łatwego przemieszczania – wyposażone w koła * oszczędność miejsca – możliwość złożenia

    cena - kontakt telefoniczny
  • Wózki widłowe spalinowe

    ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków

    Nasze wózki widłowe spalinowe wyróżnia: * doskonała stateczność * niezawodność w warunkach ciągłej i intensywnej pracy * precyzyjna jazda na ograniczonej przestrzeni - dzięki hydraulicznemu wspomaganiu układu hydraulicznego * precyzyjny dojazd do ładunku lub regałów - dzięki pedałowi sprzęgła, który przejmuje funkcje sterowania * długi okres eksploatacji * łatwa obsługa i konserwacja * bogate wyposażenie standardowe i dodatkowe * niskie koszty serwisowania.

    cena - kontakt telefoniczny
  • Dźwigi samochodowe

    ul. Al. Chopina 55, 05-092 Łomianki

    Dźwigi do przewozu samochodów służą do transportu aut w budynkach i na parkingach. Urządzenia takie mają zastosowanie wszędzie tam gdzie brak miejsca nie pozwala na wybudowanie rampy wjazdowo-zjazdowej. Zalety: * w porównaniu do ramp wjazdowo/zjazdowych, dźwigi samochodowe wymagają znacznie mniej wolnej przestrzeni * szeroki zakres oferowanych udźwigów pozwala na idealne dopasowanie do wymagań Klienta * mogą służyć jednocześnie do transportu osób jak i samochodów * ascetyczny wystrój kabin pozwala zaoszczędzić na zbędnych a drogich elementach wystroju Wady: * ze względu na małą wydajność mogą być stosowane w garażach prywatnych lub innych garażach z małym natężeniem ruchu * wymagane oddzielne pomieszczenie maszynowni * relatywnie wysoka cena szczególnie w porównaniu do ramp wjazdowo-zjazdowych

    cena - kontakt telefoniczny
  • Dźwigi towarowe

    ul. Al. Chopina 55, 05-092 Łomianki

    Dźwigi towarowe z konstrukcją szybu i obudową są idealnym rozwiązaniem dla budynków istniejących i nowo budowanych obiektów z systemem magazynowym. Służą do przewozu palet, kontenerów i innych towarów o maksymalnym udźwigu 2000 kg. Spora elastyczność w wymiarach pozwala na dopasowanie urządzenia w prawie każde warunki. W wykonaniu specjalnym dźwigi te mogą być montowane również na zewnątrz budynku i w miejscach narażonych na eksplozję. Zalety: * urządzenie dostarczane jest z własną konstrukcją szybu i obudową co pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów zaprojektowania i wykonania szybu * nie wymagane pomieszczenie maszyni * niskie podszybie lub rampa Wady: * maksymalny udźwig 2000 kg * maksymalna wysokość podnoszenia 9 m

    cena - kontakt telefoniczny
  • Dźwig - LIEBHERR LTM 1025

    ul. Wrocławska 22, 55-020 Żórawina

    * udźwig 25t * długość wysięgnika 26m + 14m

    cena - kontakt telefoniczny
  • Dźwig - LIEBHERR LTM 1035

    ul. Wrocławska 22, 55-020 Żórawina

    * udźwig 35t * długość wysięgnika 30m + 14m

    cena - kontakt telefoniczny
  • Dźwig - LIEBHERR LTM 1045

    ul. Wrocławska 22, 55-020 Żórawina

    * udźwig 45t * długość wysięgnika 30m + 14m

    cena - kontakt telefoniczny
  • Urządzenia hakowe i bramowe MULTILIFT

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Dzięki zamontowaniu urządzenia hakowego ciężarówka staje się systemem wymiennych nadwozi. Na jednym podwoziu może być kontener do przewozu materiałów sypkich, cysterna, warsztat mechaniczny, kontener mieszkalny, szpital, piaskarka, prasokontener. Większość naszych klientów to firmy zajmujące się pozyskiwaniem złomu, firmy komunalne, Wojsko, Straż Pożarna Podstawowym założeniem jakie przyjęto w procesie projektowania, a następnie wykonania urządzeń hakowych było osiągnięcie najwyższych parametrów użytkowych i jakościowych oraz zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa pracy. Jedną z cech wyróżniających hakowce tej marki jest elektryczny system sterowania, bardziej odporny na uszkodzenia i zużycie, jest również bardziej niezawodny i łatwiejszy do zdiagnozowania niż układy pneumatyczne. Zabezpieczenie systemu przed wykonaniem niewłaściwego ruchu oraz prawidłowe zabezpieczenie ładunku to pełna kontrola pracy i zdecydowanie zwiększone bezpieczeństwo.

  • Oferta

    ul. Nyska 59/61, 51-116 Wrocław

    Sprzedaż hurtowa artykułów metalowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych Konserwacja i drobne naprawy sprzętu transportowego innego niż samochody

    .
  • Wózki widłowe podwieszane MOFFETTI

    ul. Bory 53G, 42-504 Będzin Łagisza

    Wózki widłowe podwieszane do pojazdów są z powodzeniem stosowane od ponad 35 lat. Napędzane własnym silnikiem spalinowym pozwalają przewoźnikowi na załadunek i rozładunek pojazdu niezależnie od miejsca i czasu, a przede wszystkim bez oczekiwania na dodatkowy środek przeładunkowy. Wózki są wyposażone w silniki wysokoprężne o mocy do 50 KM napędzającymi pompę układu hydraulicznego. Koła poruszane są silnikami hydraulicznymi zamontowanymi przy kole. Napędzane może być jedno lub trzy koła. Skręcane pod dużym kątem przednie koła umożliwiają praktycznie jazdę w każdym kierunku, jest to szczególnie ważne przy załadunku i rozładunku długich ładunków.

Znaleziono w branżach

Znaleziono w miastach

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Dotacje na Innowacje.
©2014 Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: nFinity.pl