Wynik wyszukiwania 2 z 2

  • Tłokowe silniki lotnicze

    ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz

    Silnik lotniczy ASz-62IR zbudowany jest w układzie cylindrów w pojedynczą gwiazdę jest 9-cylindrowym silnikiem reduktorowym, gaźnikowym chłodzonym powietrzem z jednobiegunową sprężarką promieniową, z podwójnym układem zapłonu i rozrusznikiem bezwładnościowym. Silnik posiada sprężarkę odśrodkową, dzięki której uzyskuje się wzrost ciśnienia ładowania, gwarantującej utrzymanie mocy nominalnej do wysokości 1500 m. Silnik jest przystosowany do napędu wielu akcesoriów włączając w to akcesoria mające zastosowanie w rolnictwie gdzie z powodzeniem spełnia swoje zadania. Silnik ten jest dostosowany do zabudowy na samolotach An-2, M-18 i DHC-3 "Otter" i udowadnia swoją niezawodność pracując w ekstremalnych warunkach klimatycznych zarówno obszarów pustynnych jak i polarnych. Silnik ASz-62IR spełnia warunki FAR-33 oraz spełnił wymogi na uzyskanie certyfikatów Polski, Kanady, Brazylii, Chin, Argentyny i USA. Nowsze wersje silnika ASz-62-IR noszą symbole K9-AA, K9-BA i K9-BB. Silniki te unowocześniono poprzez zwiększenie ich mocy. Ich moc startowa wynosi 860 kW a moc znamionowa 698 kW. Silnik K9-BA jest wyposażony w regulator obrotów i przystosowany do współpracy ze śmigłem o zmiennym skoku jak i również do współpracy ze śmigłem przestawialnym w chorągiewkę. Silniki K9-AA i K9-BB są wykorzystywane do zabudowy na samolocie PZL M-24 (Super Dromader). Silnik H9-BA jest przeznaczony do zabudowy na samolocie DC-3 “Dakota”. Każdy silnik jest poddawany następującym czynnościom kontroli jakości.: 1. Po montażu silnik jest poddawany próbom w naszej hamowni silników tłokowych. 2. Następnie zostaje on zdemontowany i wszystkie jego części są poddane kontroli i testom dla zapewnienia ich zgodności z wszelkimi wymaganymi normami. 3. Po powtórnym montażu następuje kolejna kontrola parametrów technicznych i pracy silnika. Jesteśmy dumni z wysokiej jakości wszystkich naszych produktów a szczególnie z faktu iż ani razu nie zdarzył się wypadek samolotu z winy silnika wyprodukowanego w WSK "PZL- Kalisz".

    cena - kontakt telefoniczny
  • Transformatory

    ul. Twarda 6c, 80-871 Gdańsk

    do negocjacji

Znaleziono w branżach

Znaleziono w miastach

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Dotacje na Innowacje.
©2014 Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: nFinity.pl